Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing
indgår i Review of Marketing Research serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 275
- Udgivet:
- 8. juni 2012
- Størrelse:
- 160x230x26 mm.
- Vægt:
- 538 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing
This special issue of the Review of Marketing Research is devoted to a better understanding of the role of value in markets and marketing.
Brugerbedømmelser af Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621