Tourismus-Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 827
- Udgivet:
- 8. september 2011
- Udgave:
- 11007
- Størrelse:
- 182x56x247 mm.
- Vægt:
- 1693 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Tourismus-Marketing
Das vorliegende Werk gibt eine umfassende Darstellung der Grundlagen eines eigenständigen Marketing-Managements für die verschiedenen touristischen Unternehmen, z.B. Reiseveranstalter, Reisebüros, Beherbergungsunternehmen, und Organisationen, z.B. Destinationen, Tourismusvereine und -verbände, im Mikro- und Makrobereich der Tourismuswirtschaft. Das Buch richtet sich an Studierende und Wissenschaftler der Tourismusbetriebswirtschaft, für die die Besonderheiten einer eigenständigen touristischen Marketinglehre herausgearbeitet werden; an Praktiker im Tourismus, denen eine systematische Handlungsanweisung für die Entwicklung von Marketing-Konzepten gegeben wird; an Nicht-Touristiker, denen ein Einblick in den Tourismus, speziell in das touristische Marketing ermöglicht wird.
Brugerbedømmelser af Tourismus-Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Tourismus-Marketing findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Videnskab
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Kunst og kultur > Kunst og kultur: generelle emner
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Makroøkonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Erhvervslivsstudier: generelt
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Serviceerhverv
- Lægevidenskab og sygepleje
- Geofag, geografi og miljøvidenskab
- Teknologi, ingeniørvidenskab og landbrug
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621