Tourism, Technology and Competitive Strategies
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 352
- Udgivet:
- 1. juni 1993
- Størrelse:
- 157x231x23 mm.
- Vægt:
- 576 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Tourism, Technology and Competitive Strategies
This book analyses the major challenges facing tourism today. The author highlights the central role of information technology in creating mass tourism by the mid-1970's, and how this technology and innovation is creating a new "best practice" of flexibility, market segmentation and diagonal integration within tourism.
Brugerbedømmelser af Tourism, Technology and Competitive Strategies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Tourism, Technology and Competitive Strategies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621