De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Tourism Social Media

- Transformations in Identity, Community and Culture

Bag om Tourism Social Media

This volume addresses the transformative power of tourism social media and offers novel theoretical and methodological approaches to its academic investigation. Acknowledging the collective value creation mechanisms of new media, the authors explore how technology nurtures, augments and modifies social or commercial interactions in tourism.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781781902134
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 250
  • Udgivet:
  • 18. juli 2013
  • Størrelse:
  • 236x161x23 mm.
  • Vægt:
  • 602 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Tourism Social Media

This volume addresses the transformative power of tourism social media and offers novel theoretical and methodological approaches to its academic investigation. Acknowledging the collective value creation mechanisms of new media, the authors explore how technology nurtures, augments and modifies social or commercial interactions in tourism.

Brugerbedømmelser af Tourism Social Media



Find lignende bøger
Bogen Tourism Social Media findes i følgende kategorier: