Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 9. juni 2005
- Størrelse:
- 172x244x0 mm.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness
This book focuses in on the dominant role of SMEs (small and medium-sized enterprises) in the tourism and hospitality industry. It explores their impact on consumer perceptions of a destination, drawing on examples of small hotels, guesthouses, cafes and restaurants. This edited collection of international papers fully explores the dynamics SMEs.
Brugerbedømmelser af Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621