De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Tourism Marketing

Bag om Tourism Marketing

This book provides a thorough and detailed understanding of tourism marketing principles and practice within the context of inter-organisational collaboration. It introduces concepts, theories and issues central to inter-organisational collaboration and includes a series of detailed thematic chapters.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781873150894
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 400
  • Udgivet:
  • 21. december 2004
  • Størrelse:
  • 156x234x21 mm.
  • Vægt:
  • 592 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 5. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Tourism Marketing

This book provides a thorough and detailed understanding of tourism marketing principles and practice within the context of inter-organisational collaboration. It introduces concepts, theories and issues central to inter-organisational collaboration and includes a series of detailed thematic chapters.

Brugerbedømmelser af Tourism Marketing



Find lignende bøger
Bogen Tourism Marketing findes i følgende kategorier: