Tourism Marketing for Cities and Towns
- Using Social Media and Branding to Attract Tourists
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 246
- Udgivet:
- 21. februar 2017
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 154x231x14 mm.
- Vægt:
- 406 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Tourism Marketing for Cities and Towns
Tourism Marketing for Cities and Towns provides thorough and succinct coverage of place marketing theory specific to the tourism industry. It focuses on developing the branded destination with special emphasis on promotional planning, authenticity and use of social media to create personal experiences. In addition, it contains numerous international examples and perspectives from different range of stakeholders.Written in an engaging style this book will be valuable reading for upper level Tourism students.
Brugerbedømmelser af Tourism Marketing for Cities and Towns
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Tourism Marketing for Cities and Towns findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621