De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Tourism Marketing

- A Strategic Approach

Bag om Tourism Marketing

Tourism Marketing: A Strategic Approach presents a variety of practical application tools, skills, practices, models, approaches, and strategies that are proving themselves effective in tourism marketing. The volume considers overall infrastructure, socioeconomic conditions, and modern tourism business infrastructure in discussing the e

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781774636954
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 330
  • Udgivet:
  • 31. marts 2021
  • Størrelse:
  • 228x154x20 mm.
  • Vægt:
  • 624 g.
  • 2-4 uger.
  • 18. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Tourism Marketing

Tourism Marketing: A Strategic Approach presents a variety of practical application tools, skills, practices, models, approaches, and strategies that are proving themselves effective in tourism marketing. The volume considers overall infrastructure, socioeconomic conditions, and modern tourism business infrastructure in discussing the e

Brugerbedømmelser af Tourism Marketing



Find lignende bøger
Bogen Tourism Marketing findes i følgende kategorier: