Tourism in the Middle East: Continuity, Change and Transformation
indgår i Tourism and Cultural Change serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 344
- Udgivet:
- 1. november 2006
- Størrelse:
- 145x25x211 mm.
- Vægt:
- 544 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Tourism in the Middle East: Continuity, Change and Transformation
This book on tourism in the Middle East embodies a multi-discursive approach to the study of tourism offering not only different views but qualifying local knowledge and realities.It investigates issues of national identity, authenticity, heritage, representation of cultures and regions, community and tourism development and urban tourism.
Brugerbedømmelser af Tourism in the Middle East: Continuity, Change and Transformation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Tourism in the Middle East: Continuity, Change and Transformation findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Rejsebøger
- Hobby og fritid
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Antropologi > Socialantropologi og kulturantropologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Serviceerhverv > Serviceindustri og turisme
- Idræt og udendørsaktiviteter
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621