Tourism, Hospitality and Digital Transformation
- Strategic Management Aspects
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 228
- Udgivet:
- 8. oktober 2019
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 498 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Tourism, Hospitality and Digital Transformation
Innovation and technological advancements can be disruptive forces especially for conventional business in the hospitality and tourism industries. The book is timely with its critical examination of such forces and how the two industries should strategize and respond to changes effectively.
Brugerbedømmelser af Tourism, Hospitality and Digital Transformation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Tourism, Hospitality and Digital Transformation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621