Tourism and Identity in Scotland, 1770–1914
- Creating Caledonia
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 268
- Udgivet:
- 28. august 2005
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Tourism and Identity in Scotland, 1770–1914
In the late eighteenth and nineteenth centuries, legions of English citizens headed north. Why and how did Scotland, once avoided by travelers, become a popular site for English tourists? In this book, the author uses published and unpublished travel accounts, guidebooks, and the popular press to examine the evolution of the idea of Scotland.
Brugerbedømmelser af Tourism and Identity in Scotland, 1770–1914
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Tourism and Identity in Scotland, 1770–1914 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621