To what extent is there evidence to suggest that the adoption of a marketing-led approach to business actually does improve organizational performance?
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 28
- Udgivet:
- 8. marts 2012
- Størrelse:
- 216x140x2 mm.
- Vægt:
- 45 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af To what extent is there evidence to suggest that the adoption of a marketing-led approach to business actually does improve organizational performance?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen To what extent is there evidence to suggest that the adoption of a marketing-led approach to business actually does improve organizational performance? findes i følgende kategorier: