Three Essential Analytical Techniques for the Behavioral Marketing Researcher
- Median Splits, Mean-Centering, and Mediation Analysis
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 106
- Udgivet:
- 30. december 2015
- Størrelse:
- 156x234x6 mm.
- Vægt:
- 162 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Three Essential Analytical Techniques for the Behavioral Marketing Researcher
Three Essential Analytical Techniques for the Behavioral Marketing Researcher reviews several topics that are essential complementary analytics that enable behavioral marketing researchers to test theories and hypotheses, and thereby advance their respective literatures and contribute to knowledge bases.
Brugerbedømmelser af Three Essential Analytical Techniques for the Behavioral Marketing Researcher
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Three Essential Analytical Techniques for the Behavioral Marketing Researcher findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621