Theorie und Realitat Unternehmerischer Strategien
indgår i Entrepreneurship serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 29. juli 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x17 mm.
- Vægt:
- 412 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Theorie und Realitat Unternehmerischer Strategien
Christoph Hienerth untersucht die unterschiedlichen Einflussfaktoren auf Entwicklung und Erfolg von Unternehmen, z.B. den strategischen Wandel, die Core Competence, den Unternehmensfit, Äquifinalität und Simplicity, und zeigt, wie eine ganzheitliche Bewertung der Unternehmen funktionieren kann und welche Stellung der Entrepreneur einnimmt.
Brugerbedømmelser af Theorie und Realitat Unternehmerischer Strategien
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Theorie und Realitat Unternehmerischer Strategien findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621