Theorie Und Praxis Des Dienstleistungsmarketing
- Aktuelle Konzepte Und Entwicklungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 187
- Udgivet:
- 15. november 2012
- Udgave:
- 2012
- Størrelse:
- 148x210x11 mm.
- Vægt:
- 245 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Theorie Und Praxis Des Dienstleistungsmarketing
Der Sammelband beinhaltet Beiträge des "15. Dienstleistungsmarketing-Workshops", der im Jahr 2011 vom Lehrstuhl für Dienstleistungsmanagement und Handel an der Universität Duisburg-Essen ausgerichtet wurde. Die dargestellten Forschungsergebnisse tragen zur Vertiefung und Weiterentwicklung des Dienstleistungsmarketing bei.
Brugerbedømmelser af Theorie Und Praxis Des Dienstleistungsmarketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Theorie Und Praxis Des Dienstleistungsmarketing findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621