Theoretical Perspectives on American Indian Education
- Taking a New Look at Academic Success and the Achievement Gap
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 278
- Udgivet:
- 16. november 2010
- Størrelse:
- 158x243x21 mm.
- Vægt:
- 554 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Theoretical Perspectives on American Indian Education
Featuring readings on four prominent theoretical perspectives on American Indian education - cultural discontinuity theory, structural inequality theory, interactionalist theory, and transculturation theory - this book provides a comparison of each theoretical perspective's basic premise, fundamental assumptions regarding American Indian education, implications, and associated criticisms.
Brugerbedømmelser af Theoretical Perspectives on American Indian Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Theoretical Perspectives on American Indian Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621