Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment
- Applications in School and Workplace Contexts
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 258
- Udgivet:
- 27. august 2021
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 544 g.
- 2-3 uger.
- 21. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment
Presenting original studies and rich conceptual analyses, this volume reports on theoretical issues involved in the use of simulations and games in educational assessment. It is an indispensable resource for researchers and scholars of educational assessment and evaluation, educational technology, and educational and military psychology.
Brugerbedømmelser af Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621