De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Value of True Branding as the Measure Success: Building a successful brand of the company is hard, really hard

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781952751356
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 98
  • Udgivet:
  • 17. juli 2020
  • Størrelse:
  • 152x5x229 mm.
  • Vægt:
  • 141 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af The Value of True Branding as the Measure Success: Building a successful brand of the company is hard, really hard



Find lignende bøger
Bogen The Value of True Branding as the Measure Success: Building a successful brand of the company is hard, really hard findes i følgende kategorier: