De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Value Factor

- How Global Leaders Use Information for Growth and Competitive Advantage

indgår i Bloomberg serien

Bag om The Value Factor

What is the only thing a company has that its competitors do not have? What can a company invest in that its competitors cannot replicate? Information. It s the new competitive edge.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118789490
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 146
  • Udgivet:
  • 31. juli 2015
  • Størrelse:
  • 230x153x8 mm.
  • Vægt:
  • 238 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Value Factor

What is the only thing a company has that its competitors do not have? What can a company invest in that its competitors cannot replicate? Information. It s the new competitive edge.

Brugerbedømmelser af The Value Factor



Find lignende bøger
Bogen The Value Factor findes i følgende kategorier: