The Twenty-First-Century Media Industry
- Economic and Managerial Implications in the Age of New Media
indgår i Studies in New Media serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 312
- Udgivet:
- 15. juli 2011
- Størrelse:
- 154x227x23 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 3. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Twenty-First-Century Media Industry
The Twenty-First-Century Media Industry examines the role that new media technologies are having on the traditional media industry from a media management perspective. It provides an intriguing examination of how traditional media industries are adapting to new media technologies and evolving in the twenty-first century.
Brugerbedømmelser af The Twenty-First-Century Media Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Twenty-First-Century Media Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621