De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Science of Why

- Decoding Human Motivation and Transforming Marketing Strategy

Bag om The Science of Why

In this groundbreaking book, author David Forbes explains human motivation and provides ways that marketers can effectively reach the consumer. The book uses decades of psychology research and the author's own tool, the Forbes Matrix that identifies, organizes, and explains the nine core motivations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137502032
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 254
  • Udgivet:
  • 15. juni 2015
  • Størrelse:
  • 155x235x29 mm.
  • Vægt:
  • 554 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Science of Why

In this groundbreaking book, author David Forbes explains human motivation and provides ways that marketers can effectively reach the consumer. The book uses decades of psychology research and the author's own tool, the Forbes Matrix that identifies, organizes, and explains the nine core motivations.

Brugerbedømmelser af The Science of Why



Find lignende bøger
Bogen The Science of Why findes i følgende kategorier: