De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The SAGE Handbook of Social Media Marketing

Bag om The SAGE Handbook of Social Media Marketing

This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations and consumers. It investigates critical areas concerning communities, culture, communication and content, and considers social media sales.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529743784
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 552
  • Udgivet:
  • 27. juni 2022
  • Størrelse:
  • 252x181x36 mm.
  • Vægt:
  • 1128 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The SAGE Handbook of Social Media Marketing

This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations and consumers. It investigates critical areas concerning communities, culture, communication and content, and considers social media sales.

Brugerbedømmelser af The SAGE Handbook of Social Media Marketing



Find lignende bøger
Bogen The SAGE Handbook of Social Media Marketing findes i følgende kategorier: