De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The SAGE Handbook of Marketing Ethics

Bag om The SAGE Handbook of Marketing Ethics

This new handbook brings together a rich and diverse body of scholarly research, with chapters on all major topics relevant to the field of marketing ethics, whilst also outlining future research directions.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529709292
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 576
  • Udgivet:
  • 19. oktober 2020
  • Størrelse:
  • 252x182x40 mm.
  • Vægt:
  • 1206 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The SAGE Handbook of Marketing Ethics

This new handbook brings together a rich and diverse body of scholarly research, with chapters on all major topics relevant to the field of marketing ethics, whilst also outlining future research directions.

Brugerbedømmelser af The SAGE Handbook of Marketing Ethics



Find lignende bøger
Bogen The SAGE Handbook of Marketing Ethics findes i følgende kategorier: