The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing
- Indbinding:
- Boxset
- Sideantal:
- 1144
- Udgivet:
- 4. juli 2022
- Størrelse:
- 305x696x71 mm.
- Vægt:
- 2306 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing
This two-volume set is the first dedicated scholarly collection to consolidate the research, theorising, industry practices and future implications. It brings together the critical factors in digital and social media marketing as the essential reference set for researchers in this area of continued growth.
Brugerbedømmelser af The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621