The Routledge Companion to the Future of Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 474
- Udgivet:
- 17. december 2013
- Størrelse:
- 179x253x33 mm.
- Vægt:
- 1034 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Routledge Companion to the Future of Marketing
The Routledge Companion to the Future of Marketing provides the reader with a comprehensive set of visionary insights into the future of Marketing. This prestige collection aims to challenge the mindset of academics, moving their thinking processes from current thinking into new perspectives and advances in marketing knowledge.
Brugerbedømmelser af The Routledge Companion to the Future of Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Routledge Companion to the Future of Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621