The Routledge Companion to Strategic Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 480
- Udgivet:
- 25. november 2020
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 1100 g.
- 2-3 uger.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Routledge Companion to Strategic Marketing
The Routledge Companion to Strategic Marketing offers the latest insights into marketing strategy. Bodo Schlegelmilch and Russ Winer present 29 specially commissioned chapters, which include the latest thinking on a diverse range of marketing strategy topics.
Brugerbedømmelser af The Routledge Companion to Strategic Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Routledge Companion to Strategic Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621