The Routledge Companion to Marketing History
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 500
- Udgivet:
- 28. januar 2016
- Størrelse:
- 254x183x33 mm.
- Vægt:
- 1024 g.
- 2-4 uger.
- 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Routledge Companion to Marketing History
The Routledge Companion to Marketing History is the first collection of readings that surveys the broader field of marketing history, including the key activities and practices in the marketing process. With contributors from leading international scholars working in marketing history it provides nine country-specific histories of marketing practice as well as a broad analysis of the field.
Brugerbedømmelser af The Routledge Companion to Marketing History
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Routledge Companion to Marketing History findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621