The Routledge Companion to Marketing and Feminism
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 490
- Udgivet:
- 25. september 2023
- Størrelse:
- 247x31x175 mm.
- Vægt:
- 900 g.
- 4-7 hverdage.
- 5. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Routledge Companion to Marketing and Feminism
This comprehensive and authorative sourcebook, offers academics, researchers and students an introduction to and overview of current scholarship at the intersection of marketing and feminism.
Brugerbedømmelser af The Routledge Companion to Marketing and Feminism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Routledge Companion to Marketing and Feminism findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Historie og samfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper > Kønsstudier og kønsgrupper
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Historie og arkæologi > Historie
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621