De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om The Routledge Companion to Corporate Branding

This companion is a prestige reference work that offers students and researchers a comprehensive overview of the emerging co-created, multi-stakeholder and sustainable approach to corporate brand management, representing a paradigm shift in the literature.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367476632
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 512
  • Udgivet:
  • 29. april 2022
  • Størrelse:
  • 174x246x0 mm.
  • Vægt:
  • 1084 g.
  • 2-3 uger.
  • 14. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Routledge Companion to Corporate Branding

This companion is a prestige reference work that offers students and researchers a comprehensive overview of the emerging co-created, multi-stakeholder and sustainable approach to corporate brand management, representing a paradigm shift in the literature.

Brugerbedømmelser af The Routledge Companion to Corporate Branding



Find lignende bøger
Bogen The Routledge Companion to Corporate Branding findes i følgende kategorier: