The Routledge Companion to Corporate Branding
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 512
- Udgivet:
- 29. april 2022
- Størrelse:
- 174x246x0 mm.
- Vægt:
- 1084 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Routledge Companion to Corporate Branding
This companion is a prestige reference work that offers students and researchers a comprehensive overview of the emerging co-created, multi-stakeholder and sustainable approach to corporate brand management, representing a paradigm shift in the literature.
Brugerbedømmelser af The Routledge Companion to Corporate Branding
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Routledge Companion to Corporate Branding findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621