The Routledge Companion to Contemporary Brand Management
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 616
- Udgivet:
- 13. december 2021
- Størrelse:
- 174x246x0 mm.
- Vægt:
- 1140 g.
- 2-3 uger.
- 13. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Routledge Companion to Contemporary Brand Management
As the first comprehensive book on brand management, the book brings together original contributions from academics and professionals from around the world, on a wide range of branding and brand management issues. Essential reading for researchers, educators and advanced students in branding and brand management, consumer behaviour, marketing an
Brugerbedømmelser af The Routledge Companion to Contemporary Brand Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Routledge Companion to Contemporary Brand Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621