De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Role of Information in U.S. Concepts for Strategic Competition

Bag om The Role of Information in U.S. Concepts for Strategic Competition

A detailed enumeration of activities, a synthesis of expert consensus on challenges to gray zone competition, and a dynamic menu of solutions can enhance the U.S. competitive position in the gray zone and beyond.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781977408761
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 64
  • Udgivet:
  • 15. december 2022
  • Størrelse:
  • 178x4x254 mm.
  • Vægt:
  • 132 g.
  • 2-3 uger.
  • 25. februar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Role of Information in U.S. Concepts for Strategic Competition

A detailed enumeration of activities, a synthesis of expert consensus on challenges to gray zone competition, and a dynamic menu of solutions can enhance the U.S. competitive position in the gray zone and beyond.

Brugerbedømmelser af The Role of Information in U.S. Concepts for Strategic Competition



Find lignende bøger
Bogen The Role of Information in U.S. Concepts for Strategic Competition findes i følgende kategorier: