The Role of Information in U.S. Concepts for Strategic Competition
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 64
- Udgivet:
- 15. december 2022
- Størrelse:
- 178x4x254 mm.
- Vægt:
- 132 g.
- 2-3 uger.
- 25. februar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Role of Information in U.S. Concepts for Strategic Competition
A detailed enumeration of activities, a synthesis of expert consensus on challenges to gray zone competition, and a dynamic menu of solutions can enhance the U.S. competitive position in the gray zone and beyond.
Brugerbedømmelser af The Role of Information in U.S. Concepts for Strategic Competition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Role of Information in U.S. Concepts for Strategic Competition findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621