De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Rise and Fall of Mass Communication

Bag om The Rise and Fall of Mass Communication

Advancing a new media balkanization theory, Benoit and Billings neither lament nor embrace the new media landscape, opting instead to pinpoint how we must consider mass communication theories and applications in an era of ubiquitous choice.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433164224
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 172
  • Udgivet:
  • 25. juni 2020
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 150x223x13 mm.
  • Vægt:
  • 274 g.
  • 2-4 uger.
  • 29. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Rise and Fall of Mass Communication

Advancing a new media balkanization theory, Benoit and Billings neither lament nor embrace the new media landscape, opting instead to pinpoint how we must consider mass communication theories and applications in an era of ubiquitous choice.

Brugerbedømmelser af The Rise and Fall of Mass Communication



Find lignende bøger
Bogen The Rise and Fall of Mass Communication findes i følgende kategorier: