The Rise and Fall of Early American Magazine Culture
indgår i History of Communication serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 8. januar 2014
- Størrelse:
- 152x229x18 mm.
- Vægt:
- 340 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Rise and Fall of Early American Magazine Culture
Reexamines early magazines and their reach to show how magazine culture was multivocal and presented a porous distinction between author and reader, as opposed to novel culture, which imposed a one-sided authorial voice and restricted the agency of the reader.
Brugerbedømmelser af The Rise and Fall of Early American Magazine Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Rise and Fall of Early American Magazine Culture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621