The researchED Guide to English as an Additional Language: An evidence-informed guide for teachers
indgår i researchED serien
- Sprog:
- Ukendt
- ISBN:
- 9781915261342
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 184
- Udgivet:
- 25. juli 2022
- Størrelse:
- 147x14x209 mm.
- Vægt:
- 252 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The researchED Guide to English as an Additional Language: An evidence-informed guide for teachers
In this edition, Hamish Chalmers provides a primer on the key questions teachers and researchers have about the education of children learning English as an Additional Language (EAL).
Brugerbedømmelser af The researchED Guide to English as an Additional Language: An evidence-informed guide for teachers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The researchED Guide to English as an Additional Language: An evidence-informed guide for teachers findes i følgende kategorier:
- Børn og unge > Læring
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisning i et specifikt fag
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Undervisningsmidler > Undervisningsmidler: Sprog, litteratur, læseundervisning og skriveundervisning > Undervisningsmidler: Modersmålsundervisning
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621