The Publishing and Marketing of Illustrated Literature in Scotland, 1760–1825
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 266
- Udgivet:
- 7. december 2017
- Størrelse:
- 159x236x22 mm.
- Vægt:
- 532 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Publishing and Marketing of Illustrated Literature in Scotland, 1760–1825
The first ever study of illustrated belles lettres publishing in eighteenth-century Scotland, the book examines the strategies underpinning the making and the marketing of illustrated books. At the same time, it sheds light on those individuals (artists, engravers, bookseller-publishers) that were involved in the production of these works.
Brugerbedømmelser af The Publishing and Marketing of Illustrated Literature in Scotland, 1760–1825
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Publishing and Marketing of Illustrated Literature in Scotland, 1760–1825 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621