The Psychology of Innovation in Organizations
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 260
- Udgivet:
- 22. juli 2015
- Størrelse:
- 157x235x18 mm.
- Vægt:
- 490 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Psychology of Innovation in Organizations
Organizations increasingly need to innovate in order to survive, and this book demonstrates how they can effectively apply the psychology of creativity to business. The authors analyze the nature of innovative products and the processes that generate them, the psychological characteristics of innovative people, and the environments that facilitate innovation.
Brugerbedømmelser af The Psychology of Innovation in Organizations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Psychology of Innovation in Organizations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621