The Production and Consumption of Music in the Digital Age
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 292
- Udgivet:
- 12. februar 2018
- Størrelse:
- 227x152x22 mm.
- Vægt:
- 430 g.
- 2-4 uger.
- 18. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Production and Consumption of Music in the Digital Age
This international collection of case studies examines the spatial dynamics of today's music industry. Students of geography, business, economics, and cultural studies will find this volume helpful in answering questions about how and where music is produced, financed, marketed, curated and distributed in the digital age.
Brugerbedømmelser af The Production and Consumption of Music in the Digital Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Production and Consumption of Music in the Digital Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621