The PR Styleguide: Formats for Public Relations Practice
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 264
- Udgivet:
- 1. januar 2012
- Udgave:
- 00003
- Størrelse:
- 175x20x229 mm.
- Vægt:
- 386 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The PR Styleguide: Formats for Public Relations Practice
A concise and student-friendly handbook, THE PR STYLEGUIDE serves as a complete style guide and reference tool for PR students and practitioners. Assisting students in presenting messages that display great form and style, THE PR STYLEGUIDE addresses the most widely used and accepted practices in developing PR pieces providing many visual examples and a breakdown of the goals for each piece.
Brugerbedømmelser af The PR Styleguide: Formats for Public Relations Practice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The PR Styleguide: Formats for Public Relations Practice findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Sprog og lingvistik > Sprog: opslagsværker og generelle værker > Vejledninger i skrivning og redigering
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Kommunikationsstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
- Jura > Jura, generelle emner
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621