The Power of foursquare: 7 Innovative Ways to Get Your Customers to Check In Wherever They Are
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 16. november 2011
- Størrelse:
- 164x232x24 mm.
- Vægt:
- 546 g.
- 2-4 uger.
- 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Power of foursquare: 7 Innovative Ways to Get Your Customers to Check In Wherever They Are
Bestselling author Carmine Gallo explains the method behind social-media giant Foursquare's success--and he explains how marketers and entrepreneurs can apply it to their own endeavors, especially in brick-and-mortar retail.
Brugerbedømmelser af The Power of foursquare: 7 Innovative Ways to Get Your Customers to Check In Wherever They Are
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Power of foursquare: 7 Innovative Ways to Get Your Customers to Check In Wherever They Are findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621