De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Portable MBA in Marketing

Bag om The Portable MBA in Marketing

Companies flying high on economic good times may be in danger of forgetting the business fundamentals that underlie their success. Increased focus on the bottom line, competitive strategies, and financial goals divert attention from the primary source of every company's good fortune-the customer.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471193678
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 512
  • Udgivet:
  • 27. april 1998
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 186x259x41 mm.
  • Vægt:
  • 1107 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 25. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Portable MBA in Marketing

Companies flying high on economic good times may be in danger of forgetting the business fundamentals that underlie their success. Increased focus on the bottom line, competitive strategies, and financial goals divert attention from the primary source of every company's good fortune-the customer.

Brugerbedømmelser af The Portable MBA in Marketing



Find lignende bøger
Bogen The Portable MBA in Marketing findes i følgende kategorier: