The Popular Anti-Icon in American Sports
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 406
- Udgivet:
- 4. januar 2018
- Udgave:
- Størrelse:
- 214x157x32 mm.
- Vægt:
- 616 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Popular Anti-Icon in American Sports
The case studies of Joe Namath, Dennis Rodman and Barry Bonds show how this phenomenon has become visible from the 1960s onwards because of profound changes within the media and sports. These athletes undermined the original sports-hero ideology and still became successful and popular on and off the field - also in a commercial fashion.
Brugerbedømmelser af The Popular Anti-Icon in American Sports
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Popular Anti-Icon in American Sports findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621