The Pop Music Idol and the Spirit of Charisma
- Reality Television Talent Shows in the Digital Economy of Hope
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 225
- Udgivet:
- 15. september 2015
- Størrelse:
- 222x147x19 mm.
- Vægt:
- 412 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Pop Music Idol and the Spirit of Charisma
This book makes a case for the synergetic union between reality TV and the music industry. It delves into technological change in popular music, and the role of music reality TV and social media in the pop production process. It challenges the current scholarship which does not adequately distinguish the economic significance of these developments.
Brugerbedømmelser af The Pop Music Idol and the Spirit of Charisma
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Pop Music Idol and the Spirit of Charisma findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621