The Politics of Time and Youth in Brand India
- Bargaining with Capital
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 158
- Udgivet:
- 1. december 2014
- Størrelse:
- 153x229x0 mm.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Politics of Time and Youth in Brand India
A study of the profound preoccupation with time, youth and the relationship between generations in contemporary popular Indian media culture, this book suggests that the politics of time is a manifestation of the radicalised war between labour and capital inherent in India's shift to neoliberalism since the 1990s.
Brugerbedømmelser af The Politics of Time and Youth in Brand India
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Politics of Time and Youth in Brand India findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621