The Politics of Spectacle and Emotion in the 2016 Presidential Campaign
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 119
- Udgivet:
- 12. juni 2019
- Udgave:
- 12019
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 22. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Politics of Spectacle and Emotion in the 2016 Presidential Campaign
This book examines the highly emotional context of the 2016 US presidential campaign through the scope of political theater and emotional attribution.
Brugerbedømmelser af The Politics of Spectacle and Emotion in the 2016 Presidential Campaign
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Politics of Spectacle and Emotion in the 2016 Presidential Campaign findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621