De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Politics of Pictures

- The Creation of the Public in the Age of the Popular Media

Bag om The Politics of Pictures

In an unconventional approach Hartley looks to popular media reality by examining how pictures and texts form powerful political forces. "The Politics of Pictures" is a history of looking from Aristotle to the meaning of picnics.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415015424
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 252
  • Udgivet:
  • 7. januar 1993
  • Størrelse:
  • 156x234x19 mm.
  • Vægt:
  • 522 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Politics of Pictures

In an unconventional approach Hartley looks to popular media reality by examining how pictures and texts form powerful political forces. "The Politics of Pictures" is a history of looking from Aristotle to the meaning of picnics.

Brugerbedømmelser af The Politics of Pictures



Find lignende bøger
Bogen The Politics of Pictures findes i følgende kategorier: