De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Platform Paradox

- How Digital Businesses Succeed in an Ever-Changing Global Marketplace

Bag om The Platform Paradox

In The Platform Paradox, Wharton professor Mauro F. Guillen argues that many platforms misunderstand key aspects of what it takes to succeed globally, from culture and institutions to local competitive dynamics. He offers an integrated framework for digital platforms to identify and implement a strategy on a truly global scale.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781613631515
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 104
  • Udgivet:
  • 11. maj 2021
  • Størrelse:
  • 140x216x10 mm.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Platform Paradox

In The Platform Paradox, Wharton professor Mauro F. Guillen argues that many platforms misunderstand key aspects of what it takes to succeed globally, from culture and institutions to local competitive dynamics. He offers an integrated framework for digital platforms to identify and implement a strategy on a truly global scale.

Brugerbedømmelser af The Platform Paradox



Find lignende bøger
Bogen The Platform Paradox findes i følgende kategorier: