The Perception of Nature in Travel Promotion Texts
- A Corpus-based Discourse Analysis
indgår i Linguistic Insights serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 148
- Udgivet:
- 11. december 2014
- Udgave:
- Størrelse:
- 225x152x10 mm.
- Vægt:
- 262 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Perception of Nature in Travel Promotion Texts
This volume provides an in-depth study of travel promotion texts within the wider field of the language of tourism. It analyses promotional language from two distinctive cultural formations, discourse and tourism. The corpus based approach to discourse analysis provides an integrated framework of quantitative and qualitative perspectives.
Brugerbedømmelser af The Perception of Nature in Travel Promotion Texts
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Perception of Nature in Travel Promotion Texts findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621