De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Oxford Handbook of Strategy

- Volume Two: Corporate Strategy

Bag om The Oxford Handbook of Strategy

Presents an analysis of how thinking on strategy has evolved and what are the likely developments. This two-volume handbook concerns itself with a variety of topics in the area of corporate strategy, principally a discussion of the role of the centre in the multi-business unit corporation, international strategy, and more.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780199248643
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 546
  • Udgivet:
  • 13. februar 2003
  • Størrelse:
  • 174x255x36 mm.
  • Vægt:
  • 1142 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Oxford Handbook of Strategy

Presents an analysis of how thinking on strategy has evolved and what are the likely developments. This two-volume handbook concerns itself with a variety of topics in the area of corporate strategy, principally a discussion of the role of the centre in the multi-business unit corporation, international strategy, and more.

Brugerbedømmelser af The Oxford Handbook of Strategy



Find lignende bøger
Bogen The Oxford Handbook of Strategy findes i følgende kategorier: