The Oxford Handbook of Entertainment Theory
indgår i Oxford Handbooks Series serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 896
- Udgivet:
- 21. april 2021
- Størrelse:
- 257x183x50 mm.
- Vægt:
- 1616 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Oxford Handbook of Entertainment Theory
This Handbook provides an overview of psychology-based research on media entertainment that investigates how media users are drawn into and affected by entertaining media experiences. The 41 chapters introduce field-defining and emerging theories and demonstrate their application to old and new media and a wide range of media contents.
Brugerbedømmelser af The Oxford Handbook of Entertainment Theory
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Oxford Handbook of Entertainment Theory findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621