The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship
indgår i Oxford Library of Psychology serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 562
- Udgivet:
- 19. maj 2016
- Størrelse:
- 254x180x32 mm.
- Vægt:
- 1004 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship
A great deal of research has been conducted on creativity, innovation, and entrepreneurship. Although highly interrelated, these three areas have developed largely independently of one another.
Brugerbedømmelser af The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621